În majoritatea cazurilor, sarcinile angajaților se întrepătrund și sunt în strânsă legătură.
Am identificat trei tipuri de angajați:
- Corecți: fac doar ce le este atribuit
- Sârguincioși: pentru a-și îndeplini sarcinile de serviciu recurg la a-și ajuta colegii mai leneși de care depind, preluându-le cu ușurință prerogativele
- Nesimțiți: își îndeplinesc cu greu sarcinile de serviciu, întârzie adesea în îndeplinirea acestora, preferă să caute scuze și vinovați decât să muncească, nu sunt interesați de bunul mers al activităților în care sunt implicați și nici al companiei, cu excepția aspectelor legate de remunerație (schimbarea zilei de plată a salariului, o posibilă primă…)
Ce nu înțeleg acești nesimțiți este ca activitatea lor nu este reprezentată doar de un segment pe un grafic de îndeplinire a sarcinilor. Uneori, a-ți înlocui temporar sau parțial colegii poate să reprezinte un efort mai mic decât acela prin care trebuie să oferi conducerii explicații despre producerea unor blocaje.
© SalveazaLumea.ro
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.